* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
|
Daj się złowić w morzu możliwości na Targach Pracy…2008-03-21 13:11:14Jeśli znużyło Cię bezowocne i mało ciekawe wertowanie ofert pracy zamieszczanych w gazetach i Internecie, jeśli od wpatrywania się w monitor komputera i przeglądania ofert on-line bolą Cię już oczy – czas wziąć sprawy w swoje ręce! |
|
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
|
Rodzaje szkoleń2009-08-07 16:53:281. Podział ze względu na czas: wieczorowe, weekendowe, jednodniowe, kilkudniowe, ponadtygodniowe. 2. Podział według formy: kurs (prowadzący przekazuje uczestnikom wiedzę różnorodnymi metodami – do ok. 20 osób), seminarium (uczestnicy dzielą się doświadczeniami, prowadzący jest bardziej organizatorem |
Szkolenia projekty Zarządzanie zus CAŁA POLSKA
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.